2. afdeling Ikast:

 

Så gik der lidt ingeniør i den! :-)  Grafer og statistik.

2. afdeling Ikast:

Nr Deltager Bil Klub 1 runde 2. runde Bedst
1 Karsten O. Frederiksen Nissan 350Z RMRK 105,09 110,03 110,03
2 Lars Jacobsen Bugati EB110 SuperSlot 96,03 107,16 107,16
3 Leif Svinth Christensen Nissan Skyline MMRK 102,15 106,16 106,16
4 Thorkild Hjort Porsche GT1 SuperSlot 100 105,06 105,06
5 Leo Thorup Porsche GT1 Holstebro 103,03 104,15 104,15
6 Peter "Tobak" Rasmussen Ferrari 575 HMRC 95,14 103,15 103,15
7 Jens Nepper Corvette C6R MMRK 97,16 103,02 103,02
8 Jan Høgfeldt. Toyota Coralla GT ASCR 102,08 102,05 102,08
9 Lars Thomsen Honda NXS SuperSlot 95,09 101,05 101,05
10 Henning Smed Corvette C6R MMRK 98,05 101,02 101,02
11 Michael Andersen Honda NXS Holstebro 94,08 100,09 100,09
12 Thomas Ludvigsen Aston Martin DBR9 HMRC 94,05 99,03 99,03
13 Per Møller Porsche GT1 Holstebro 93,02 98,15 98,15
14 Ejvind Thorup Porsche GT1 Holstebro 95,1 98,08 98,08
15 Niels Linneberg Nissan 350Z ASCR 92,03 96,1 96,1
16 Steen Ortmann Jägermeister Nissan ASCR 85,14 94,09 94,09
17 Ole Stokholm Panoz Esparante Skive 93,15 89,1 93,15
18 Morten Sternberg Corvette C6R Holstebro 88,06 92,07 92,07
19 Jan Sandholt (IB) Honda NXS Djursland 85,15 92,05 92,05
20 Jan Taldorf Porsche GT1 Holstebro 89,14 91,16 91,16
21 Per Rasmussen Honda NXS Skive 87,09 91,02 91,02
22 Jesper Andersen Corvette C6R RMRK 89,1 90,09 90,09
23 Jan Jakobsen Porsche GT1 Holstebro 80,15 90,04 90,04
24 Kris Viborg Aston Martin DBR9 Skive 73,15 86,11 86,11
25 Rune Olsen Porsche GT1 Djursland 75,13 85,11 85,11
26 Chresten (BS) Bugge Nissan Skyline Djursland 69,12 78,13 78,13

Slutresultat:

Meget jævnbyrdigt ned gennem feltet.

Forskellen mellem 1. og 2, gennemløb pr. deltager:

Kun 2 mand forbedrede sig ikke fra 1. til 2. gennemløb. Dette vidner om at der bare kom mere og mere greb i banen og det er meget meget vigtigt at komme op i nogen af de sidste heats, hvis men vil være med i toppen! Lars J demonstrere dog at man godt kan komme fra det allerførste heat og havne i toppen.
Dette er præcis argumentet for at kører point løb når forholdene ændre sig så meget at man nærmest ikke kan sammenligne resultatet fra heat 1 med heat 7... men lad nu det ligge...  :-)

Afstand til den næste placering, (hvor tæt var Leif på at snuppe 2. pladsen osv. osv.):

KOF skabte et hul på 3 omgange ned til Lars, men så ligger alle indtil  nr 15 med omkring 1 omgangs afstand..! Der blev godt nok kørt stærkt og placerings kampen var super tæt! Det er lige netop det her der gør denne serie super fed! Hvis man bare lige kunne få 1 eller 2 omgange mere i et heat kunne man avancerer betydeligt i feltet..!